Saturday night fever

 

08 November 2011














Blouse-Ebay;Blazer,wedges-H&M;Skirt-Vintage;Bag-www.vj-style.com


This is what I wore on Saturday when I went out with some friends.I think I never posted my weekend outfits.I got this tunic last year for my friend's wedding but literally lost it in my own closet!So last week I had to rearrange half of my closet to finally find it.This wouldn't sound so tragic if there wasn't so many clothes:) Oh man,shopping has to stop!
I know I'm boring with this jacket,but I can't help myself.OK,I'll rest a little bit and give you something different next time.I'll try;)
Happiest thing these days for me is that we bought new lenses for Nikon.Can't wait to try it!
xx
B.

Ovako sam izgledala u subotnjem izlasku sa prijateljima.Mislim da nisam nikad objavila sta nosim vikendom.Ovu tuniku sam kupila prosle godine za vjencanje prijateljice,ali sam je bukvalno izgubila u sopstvenom ormaru.Tako da sam prosle sedmice morala presloziti pola stvari da je nadjem!Ovo ne bi izgledalo toliko tragicno da stvari nema koliko ih ima:) Covjece,kupovina mora da prestane!
Znam da sam vec dosadna sa jaknom,ali ne mogu si pomoci.Probat cu malo odmoriti i iduci put vam dati nesto drugo.Probati;)
Najsretnija vijest ovih dana jeste da smo kupili novi objektiv za Nikon.Ne mogu docekati da ga probam!
xx
B.



22 comments:

  1. Gorgeous look!Love the top and the skirt!

    ReplyDelete
  2. Honey B, majica je predivna! Stvarno savrsena, i odlicno mi ide uz koznu suknju! Odakle je? :)

    ReplyDelete
  3. suknja je vrhunska Bee... A torbu mislim i da ne spominjem... javljamo ti se anja i ja cim odlushimo da je naruchimo! :))

    ReplyDelete
  4. Meni je ova suknja haos dobra! Molim te, podsjeti me, jesi ovo negdje kupila ili je djelo nevjerovatne mame? :)

    xoxo

    ReplyDelete
  5. love that striped glam blouse and the skirt is stunning also !

    xo

    ReplyDelete
  6. I am in love with your skirt my dear!!!! I love the way it crosses over!!! And the way you have styled it couldn't of been styled any better!!!

    Take care,Daniella xox

    ReplyDelete
  7. Baš ti super stoji crna boja!
    A bluza je čisto savršenstvo ;)!!

    ReplyDelete
  8. Ovo mi je savršeno!
    Cipele ti super stoje!

    ReplyDelete
  9. ovo je jako hrabro i iznijela si to savršeno! sve do jednog detalja se uklopilo, divna si!

    ReplyDelete
  10. Svakog puta se oduševim kako dobro tebi stoje ove tamne boje :)
    Odlična šljokičasta bluza i narukvica zvezda!

    ReplyDelete
  11. biker girl, looking hot! :) where is your motorcycle :)

    xo

    ReplyDelete
  12. Fantastičan outfit, a tek asesoari :)
    Baš mi se sviđa!!!

    ReplyDelete
  13. Gorgeous skirt! I love your style...so chic!


    xoxo
    Stella

    ReplyDelete